Ha-Tha: bio aroma- en kruiden balsems en reukflessen in zinken potjes, gebaseerd op oude Aziatische kruidenkennis
Het verhaal achter het natuurlijke cosmeticamerk Ha-Tha
HA-THA bestaat al sinds 2010 en is gebaseerd op 2500 jaar ayurvedische-medische tradities uit India, Siam en het oude volk van de Khmer.
Oprichters Michael Köhler en Erika Schmidt werden geïnspireerd door deze kennis, doorgegeven door generaties, en creëerden een effectief assortiment van aroma-, kruidenbalsems en reukflessen in prachtige, zinken potjes, met enkel natuurlijke en biologische ingrediënten. De HA-THA-lijn is uniek, zowel wat betreft de samenstelling, als het uiterlijk van het product.
Ha-Tha staat voor de eenheid van tegengestelde energieën: warm en koud, mannelijk en vrouwelijk, positief en negatief, zon en maan. Het logo van het natuurlijke cosmeticamerk HA-THA is toepasselijk een lotusbloesem, die door zijn symboliek van eeuwige vernieuwing van het leven een belangrijke rol speelt in de geschiedenis van de Boeddha en het Boeddhisme.
Waarom aroma balsem/ kruidenbalsem en parfum crème producten van Ha-Tha kopen?
De aroma balsem/ kruidenbalsem en parfum crème producten van HA-THA bevatten:
natuurlijke essences
geen synthetische geuren of kleurstoffen
geen ingrediënten uit de petrochemie
geen siliconenoliën en -derivaten
geen doorstraling van eindproducten of plantaardige ingrediënten
geen genetisch gemodificeerde ingrediënten
geen ingrediënten die op dieren zijn getest
natuurlijke en biologische ingrediënten
Traditionele Aziatische kruidenkennis gevat in prachtige, zinken sieraaddoosjes
Het originele recept van de huidige HA-THA Kruidenfles en HA-THA Kruidenbalsem CLASSIC is al een paar duizend jaar oud!
De traditie van klassieke Thaise massage en aromatherapeutische behandelingen met kruidenbalsems ontstond lang geleden in het noorden van India, bij het paleis van Prins Siddharta, de latere Boeddha. Hij gaf zijn persoonlijke arts Dr. Jivaka Kumar Baccha de opdracht om puur natuurlijke producten te ontwikkelen voor het welzijn en de gezondheid van zijn mensen. En zo geschiedde. Dr. Jivaka Kuma Baccha, een expert in de natuurgeneeskunde, wordt beschouwd als de uitvinder van bovengenoemde behandelingen – de basis voor de moderne spa-cultuur van Azië.
De biologische cosmetische producten van Ha-Tha zijn gebaseerd op deze rijke cultuur. Ze zijn gecertificeerd door EcoControl, de Ha-Tha aromatherapie balsems dragen het NaTrue label.
Kruidenbalsem en kruiden reukflessen
Het HA-THA assortiment kan grofweg worden onderverdeeld in twee hoofdcategorieën: Kruidenbalsem en kruidengeurflessen/parfumcrème.
De eerste categorie omvat verzorgingsproducten met medicinale kruiden, terwijl de tweede categorie gebruik maakt van bevindingen uit de aromatherapie. In beide gevallen worden actieve bestanddelen uit de natuur gebruikt en is er sprake van een heerlijke geur die de zintuigen streelt.
De Ha-Tha Bio Wellness Kruidenbalsem is geschikt om onder de neus te worden gewreven of te worden aangebracht op andere delen van het lichaam zoals de borst, de nek, het voorhoofd of de slapen.
De Ha-Tha Bio Wellness kruiden reukflessen worden gebruikt voor aromatherapie zonder de stoffen in de huid te wrijven.
Ook parfumcrème is opgenomen in het assortiment van HA-THA-verzorgingsproducten. In plaats van te rollen of te spuiten zoals bij deodorant of parfum, worden ze gebruikt om als geurige crème aan te brengen, zodat de actieve ingrediënten door de huid worden geabsorbeerd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.